Au fost depistate totodată neconcordanţe între prevederile contractului colectiv de muncă actualizat şi statele de funcţii. Membrii Consiliului de Administraţie nu au avut încheiate contracte de mandat, iar contractul de mandat al directorului general nu a fost actualizat în conformitate cu modificările legislative. Entitatea auditată nu asigură transparenţa activităţii societăţii prin publicarea pe pagina proprie de internet a informaţiilor. Este vorba aici despre hotărârile Adunărilor Generale ale Acţionarilor, situaţiile financiare anuale, raportul de audit anual, componenţa organelor de conducere ale societăţii, CV-urile membrilor Consiliului de Administraţie şi ale directorilor, rapoartele Consiliului de Administraţie. Compartimentul de audit nu deţine norme metodologice proprii privind desfăşurarea activităţii, nu a elaborat un plan de audit pentru anul 2012 şi nu a efectuat nicio misiune de audit în anul 2012. Nu a fost asigurat la timp cadrul organizatoric al derulării activităţii de atribuire a contractelor de achiziţie publică de la începutul anului, pentru a fi posibilă atribuirea contractelor pentru anul 2012, prin procedurile legale. Conducerea societăţii – Adunarea Generală a Acţionarilor a aprobat modificarea organigramei şi actualizarea statului de funcţii al instituţiei, aprobând compartimentul achiziţii publice cu două posturi în cadrul Biroului achiziţii, licitaţii, preţuri, iar programul anual al achiziţiilor pentru 2012 a fost aprobat abia în luna aprilie 2012. Nu au fost respectate prevederile legislative în domeniul atribuirii contractelor de achiziţie publică. Programul anual al acestora nu a fost elaborat în baza necesarului estimativ de produse, lucrări sau servicii, întocmit de către fiecare compartiment. Nu au fost întocmite note de fundamentare a necesarului estimativ care să conţină calcule de stabilire a consumului real. Programul anual al achiziţiilor nu a fost structurat pe secţiuni. Nu a fost elaborată o anexă la acest program, cu privire la atribuirea unor contracte de achiziţie publică prin cumpărare directă, astfel încât societatea să urmărească eficient modul cum sunt estimate, atribuite şi derulate aceste contracte de achiziţie, cu o valoare de până în 15.000 de euro. Există contracte de achiziţie publică încheiate inclusiv pentru o perioadă din 2013, deşi nu se cunosc sursele de finanţare pentru acest an. Unele contracte au prevederi prin care preţurile se pot modifica pe durata contractului. Au fost încheiate contracte pentru prestarea de servicii de consultanţă juridică fără o analiză a costurilor suplimentare pe care le implică acestea, în comparaţie cu costurile de personal pentru îndeplinirea aceloraşi activităţi. Documentaţiile de atribuire elaborate în cadrul procedurilor de achiziţie nu sunt aprobate de conducătorul societăţii. În evaluarea ofertelor pentru atribuirea contractului de servicii închiriere utilaje pentru construcţii cu operator, componenţa comisiei de evaluare nu a fost în conformitate cu prevederile HG 925/2006.
Nu a fost elaborat raportul anual al contractelor atribuite în anul 2011. Până la data de 1 martie 2012, când a fost înfiinţat compartimentul achiziţii publice, nu s-au aplicat procedruile de atribuire pentru achiziţiile de bunuri, servicii, lucrări.
Din valoarea lucrărilor facturate de către SCLDP de 3.856.645,96 lei către Consiliul Judeţean Dâmboviţa, suma de 2.419.423,00 (circa 62,73%) reprezintă valoarea lucrărilor executate de subcontractanţi, la nivelul unor preţuri care nu au fost rezultatul unei proceduri transparente de achiziţie publică.
Jaf la SC Lucrări Drumuri și Poduri Dâmbovița,
Ultimele Articole
UNIVERSITATEA “VALAHIA”DIN TÂRGOVIŞTE, ADMITERE SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024
Transformă-ți pasiunea în profesie la Universitatea „Valahia” din Târgovişte, unde visurile devin realitate! ADMITERE 2024 UNIVERSITATEA “VALAHIA” DIN TÂRGOVIŞTE * Admitere licenţă: 03-16 septembrie 2024 * Admitere master: 08 iulie 19 septembrie
Accesați www.registrulelectoral.ro pentru a afla secția de votare la care sunteți arondați
Cetățenii se pot informa cu privire la secția de votare la care sunt arondați accesând site-ul www.registrulelectoral.ro și completând datele solicitate: CNP, NUME DE FAMILIE și bifând codul captcha. După introducerea datelor
Peste 4000 de persoane şi-au găsit un loc de muncă în anul 2024, cu sprijinul AJOFM Dâmbovița
În anul 2024, ca urmare a implementării Programului Naţional de Ocupare a Forţei de Muncă prin intermediul AJOFM Dâmbovița, au fost încadrate în muncă 4007 persoane, dintre care 2069 femei. Din totalul
Atenție la practici înșelătoare! RAR Auto-Pass este un certificat emis EXCLUSIV de Registrul Auto Român!
Certificatul RAR Auto-Pass este un document emis exclusiv de Registrul Auto Român, în baza legii nr.142/2003 și OMTI nr.210/2024 și conține informații autentice și verificabile privind istoricul mașinii, axate pe indicația kilometrajului. RAR Auto-Pass
TÂRGOVIȘTE: Un nou punct de încasare a taxelor și impozitelor locale în micro 6
Primăria Municipiului Târgoviște deschide un nou punct de încasare a taxelor și impozitelor locale în microraionul 6. Primăria Municipiului Târgoviște anunță deschiderea unui nou punct de lucru al Direcției de Taxe
ATENȚIE!!! O NOUĂ METODĂ DE ÎNȘELĂCIUNE A APĂRUT ÎN SPAȚIUL ONLINE
În contextul actual al amenințărilor cibernetice, Poliția Română a identificat o tendință de înșelăciune care se răspândește rapid prin intermediul aplicațiilor de mesagerie. În special, una dintre aplicațiile de mesagerie a devenit
PRIMĂRIA ULMI: Anunț de mediu pentru modernizare drumuri în satele Dimoiu, Udrești și Dumbrava
Comuna Ulmi prin reprezentantul Tita Petrut Bogdan anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ‘Reabilitare si modernizare strazi in satele Dimoiu, Udresti si Dumbrava, Comuna Ulmi’, propus