Într-un material informativ dat publicităţii de ADR Sud-Muntenia, este precizat fără echivoc faptul că ,prin POR 2014-2020,vor putea fi finanţate ”investiţiile în dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii rutiere pentru conectarea la reţeaua TEN-T, în corelare cu planurile de dezvoltare regională şi cu Master Planul General de Transport“. În acelaşi articol se mai spune că accesibilitatea regiunii la reţeaua de transport TEN-T se realizează prin drumuri legate direct de reţea sau indirect,prin căi conectate la reţea prin intermediul unor drumuri naţionale modernizate,fiind nominalizate şi coridoarele din reţea la nivelul regiunii.
Este vorba despre Autostrada A1, pe segmentul Bolintin Deal-Piteşti, Autostrada A2 între nodul spre Călăraşi şi Fetesti, E70 şi E85 în Judeţul Giurgiu şi în Teleorman şi de E81,în Argeş. În mod evident, Judeţul Dâmboviţa este dezavantajat din start de acest criteriu de prioritizare impus de Comisia Europeană, fiind un motiv în plus pentru ca toţi factorii de decizie să acţioneze unitar, pentru a susţine interesele judeţului. Reamintim că prioritar pentru dâmboviţeni a fost declarat proiectul de modernizare a traseului Moreni-Târgoviţte –Băleni-Cojasca, incluzând drumurile judeţene 720 şi 711.