Prezent astăzi în Dâmbovița pentru a lua contact personal cu problemele de infrastructură cu care județul se confruntă, Narcis Neaga, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere – CNAIR- s-a declarat, în linii mari, mulțumit de felul în care arată drumurile, ”sunt acceptabile, însă trebuie făcut mai mult pentru o dezvoltare durabilă”. În afară de proiecte mari,cum ar fi centura orașului Găești sau lărgirea la patru benzi a DN71, Bâldana-Târgoviște-Sinaia, sau refacerea și modenizarea DN7, Bâldana-Titu, pentru care există proiecte care se vor finanța cu fonduri europene și care au fost introduse pe lista de priorități,șeful CNAIR a tras semnale de alarmă și chiar avertizări pentru șeful de Secție din Dâmbovița. Potrvit declarațiilor lui Neaga, există probleme care țin strict de secția județeană, probleme pe care cei responsabili le-au tratat cu dezinteres, deși întotdeauna au existat fonduri pentru rezolvarea lor.
„Pe tronsoanele de Drumuri Naționale sunt necesare reparații, sunt necesare intervenții care pot fi făcute la nivelul Regionalei de Drumuri București și aici vreau să transmit un mesaj cât se poate de clar… Este ultimul avertisment public pe care îl adresez directorului Regionalei de Drumuri București, care ar fi trebuit să știe că nu trebuie să vină directorul general în teritoriu pentru a lua măsurile necesare în vederea efectuării unor lucrări care țin exclusiv de Regionala București. Nu se pune problema existenței fondurilor, sunt bani atât pentru investiții, cât și pentru lucrări de întreținere.De asemenea îi transmit public un avertisment șefului de Secție Dâmbovița pentru modul în care a gestionat rețeaua de drumuri naționale din acest județ. Rar mi-a fost dat să văd așa ceva, ceea ce am văzut astăzi în ceea ce privește în ceea ce privește un dezinteres al directorului Regionalei de Drumuri și a șefului de Secție Dâmbovița. Lumea își imaginează că oamenii politici sau cei din Compania Națională nu-și fac treaba… Nu este adevărat, este vorba de cei care sunt efectiv în județe, una este un program național și una este un program care se ocupă de gestionarea drumurilor naționale din cadrul județelor și din cadrul Regionalei, d-aia avem director regional, d-aia avem șef de Secție, să-și facă datoria… Nu mai putem continua într-o asemenea stare…. Este inadmisibil ca să ai o situație de calamitate de ani de zile și să nu intervi, să aștepți degradarea drumului. Nu mai putem tolera așa ceva și nu vom tolera… Dar, măsurile interne de săptămâna viitoare, de miercuri încolo le vom lua cu siguranță în cadrul Companiei. Săptămâna viitoare voi avea o întâlnire cu directorul Regional, consider că nici dumnealui nu se va simți prea bine după această vizită și o să comunicăm măsurile pe care le vom lua”,a precizat Narcis Neaga.
În completarea șefului CNAIR, a venit și Florea Dăscălu, director în cadrul aceleași instituții. „Noi am constatat deficiențe în ceea ce privește întreținerea și repararea DN 71, DN 7 Bâldana- Titu, niște puncte periculoase pe DN 72, niște cedări de acostamente care s-au produs acum un an de zile și care nici până acum nu s-a intervenit și nu s-a rezolvat punerea în soguranță a drumului național. În geenral am constatat deficiențe în activitatea de întreținere și reparație a rețelei de drumuri naționale din județul Dâmbovița, de care se ocupă exclusiv Secția de Drumuri Naționale Târgoviște.Ilie Ceparu este reprezentantul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere – CNAIR-, în Dâmbovița, și anume Șef Secție Reparații și Întreținere Drumuri.