Alături de consilierii judeţeni, reuniţi în şedinţă pentru a dezbate şi aproba strategia de dezvoltare a judeţului pentru perioada 2014 2020,au venit şi reprezentanţii mediului de afaceri,în special din zona Titu.Aceştia din urmă s-au dovedit mult mai interesaţi de problemele abordate,în special pe latura de infrastructură de transport dar şi în legătură cu oportunităţile de dezvoltare a judeţului, conştienţi că asta ar însemna şi succesul afacerilor pe care le conduc.Păreri şi propuneri extrem de pertinente au venit în special din partea directorului Centrului Tehnologic Renault şi a unor furnizori ai Grupului Renault,localizaţi în zona Titu. Toate mesajele transmise au avut un numitor comun, anume infrastructura de transport subdezvoltată, neatractivă pentru investitori.
S a discutat la modul cel mai serios de necesitatea modernizării DN 7,existând şanse ca lucrările să înceapă în a doua parte a anului.Dintre parlamentarii aflaţi încă în vacanţă au fost prezenţi numai Leo Badea,Valentin Calcan,Ionuţ Săvoiu şi Florin Popescu,acesta din urmă având câteva comentarii critice.Fiind vorba de trecerea în planul secund a unor proiecte pe care le-a promovat în mandatul său,se poate vorbi despre o doză însemnată de subiectivism.Strategia a fost aprobată cu unanimitate de voturi chiar dacă,ospunem cu o undă de regret,multi consilieri au făcut numai act de prezenţă.