În data de 17 februarie a.c., parlamentarii dâmboviţeni de la PSD- Rovana Plumb, Valentin Calcan, Leonardo Badea, Carmen Moldovan, Zisu Stanciu şi Ionuţ Sǎvoiu, de la PC şi PLR, respective Georgicǎ Dumitru şi Ion Pârgaru, la care s-au alǎturat cei de la PNL – Vasile Horga şi Iulian Vladu, au semnat o solicitare scrisǎ cǎtre domnul Ioan Rus –Ministrul Transporturilor privind modificarea Master Planului de Transport al României.
Aceste modificǎri privesc includerea şi prioritizarea în prima etapǎ 2014 – 2020 a obiectivelor de investiţii „Lărgire la 4 benzi DN 7, Bâldana-Titu, km 30 + 950-km 52 + 350″ şi „Modernizare DN 71 Bâldana – Târgovişte – Sinaia, km 0+000 – 44+130 – lǎrgire la 4 benzi şi km 51+041 – 109+905 – drum la 2 benzi”, precum şi prioritizareaîn prima etapǎ 2014 – 2020a obiectivelor de investiţii „Drum expres A1 – A3 (Găești-Târgoviște-Ploieşti)” şi centurile ocolitoare Târgoviște, Găești, Titu, Pucioasa şi Fieni.
În susţinerea solicitǎrilor, parlamentarii dâmboviţeni aduc argumente de ordin tehnic şi socio-economic care vizeazǎ reevaluarea unor ipoteze şi concluzii din Master Plan referitoare la aria geograficǎ a județului Dâmboviţa. Modificǎrile solicitate ar conduce în mod evident la dezvoltarea şi revitalizarea economicǎ a Dâmboviței prin atragerea de investiții directe, care sǎ aibǎ ca efect recuperarea decalajelor de dezvoltare între Dâmbovița şi județele învecinate, crearea unor noi locuri de muncǎ şi implicit creşterea gradului de ocupare a forţei de muncǎ şi scǎderea ratei şomajului în judeţ aflat la 31 decembrie 2014 cu cca 2,5 procente peste media naționalǎ, cu 6% si cca. 3,5% peste ratele şomajului din Ilfov (învecinat la sud) şi respectiv Braşov (învecinat la nord).