Un subiect care a făcut destul de multă vâlvă săptămâna trecută a fost acela al închiderii circulației pe podul de la Valea Vioevozilor, zonă în care au început lucrările la unul din tronsoanele șoselei de centură a municipiului Târgoviște.
Deși sunt foarte mulți cei care au criticat această măsură luată de autoritățile locale împreună cu constructorul, edilul Cristian Stan explică pe larg necesitatea și importanța proiectului aflat în derulare în acea zonă.
Potrivit acestuia lucrările care se demarează sunt la structura de rezistență a podului, sunt lucrări obligatorii care nu mai suportau amânare deoarece zona prezenta un real pericol. În acest sens se fac eforturi deosebite pentru ca lucrările să se finalizeze pâna la sfârșitul lunii noimbrie, deși termenul din contract este de 15 decembrie. Zi de zi în zonă există polițiști locali care dirijează circulația și ajută la fluidizarea traficului.
“La podul de la Valea Vioevozilor se lucrează în acest moment pe zona de refacere a structurii de rezistență, motivul pentru care s-a închis este tocmai acesta. Podul avea nevoie neapărat de această intervenție. Știu că s-a creat un inconvenient în momentul de față, dar vă pot spune că mai mult de 10 minute nu se pierd la pod, nu se întârzie mai mult. Avem permanent echipajele de poliție locală și avem ședințe operative cu ei în fiecare zi în care li se atrage atenția că trebuie să asigure fluidizarea circulației. Au fost echipaje de poliție locală inclusiv sâmbătă, sunt și la sensul giratoriu de la benzinăria Mol, și la sensul giratoriu de la piată Bărăției( 2Brazi), și la trrcerea de pietoni de lângă Școala Nr.1, cu mențiunea că nu beneficiem de niciun echipaj de la poliția rutieră, înțeleg că nu sunt oameni.
Mai sunt rute alternative pe care am încercat să le explicăm, tot traficul dinspre Aninoasa, zona de nord a județului ar putea să fie deviat foarte bine pe centură.
Nu avem ce să facem, lucrăm la structura de rezistență, ar fi foarte periculos să se mai circule pe acel pod.
Facem eforturi să finalizăm la sfârșitul lunii noiembrie și nu la 15 decembrie cum era inițial.
Cu podul respectiv riscam să fie închis de către autoritățile abilitate pentru nerespectarea cerințelor de securitate și atunci am fi ajuns în situația în care nu am mai fi fiscutat de închiderea circulației două luni de zile, ci de o perioadă mult mai îndelungată.
Repet, închiderea podului a reprezentat o condiție obligatorie pentru a derula aceste lucrări” , a explicat primarul municipiului, Cristian Stan.